fbpx

Kasutajatingimused

    1. Üldtingimused
      1.1. Prome.ee e-pood müüb digitaalseid tooteid, mille õigused kuuluvad ettevõttele OÜ GTM Solutions.
      1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.prome.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku OÜ GTM Solutions (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Digitaalsete toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
      1.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid ilma etteteatamata. Müüjal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on muudetud hindu peale Teenuse kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Müüjal tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teenuse kasutajal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
      1.4. Müüja andmed: OÜ GTM Solutions; Reg. nr. 14234635 ; Harju maakond, Tallinn, Põhja Tallinna linnaosa, Staapli tn 3-73, 10415 ; Telefon (+372)5477 0566 ; Email: info@prome.ee
    2. Hinnad
      2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes. Hinnad kuvatud e-poes on ilma käibemaksuta. Hindadele lisandub ostukorvis käibemaksu. 
    3. Tooted
      3.1. E-poes kuvatavad Tooted on digitaalsed ja koheselt pärast tasumist allalaaditavad.
      3.2. E-poes kuvatav info, fotod ja kirjeldus on loodud esitlema võimalikult täpselt toote sisu ja väärtust. Digitaaltootest on esitletud screenshote ja võimalikult täpne kirjeldus. Kui allalaetud dokumendi sisu ei vasta kliendi ootustele, siis müüja raha ei tagasta.
      3.3. Ostjal on võimalik enne ostu sooritamist küsida selgitavaid küsimusi emaili (info@prome.ee) või telefoni (+372 5477 0566) teel.
      3.4 Müüja on valmis kliendile raha tagastama juhul, kui klient tõestab, et ei ole alla laetud digitaaltoodet avanud, arvutisse salvestanud või hilisemaks kasutamiseks mõnel muul moel talletanud.
    4. Ostu sooritamine
      4.1. Klient valib E-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.
      4.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvi lehele: menüüribal ostukorvi valikus  klikkida nupul „Kassa“ või „Edasi kassasse“, misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele.
      4.3. Pärast nõutud andmete sisestamist  ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides „Esita tellimus“. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.
      4.4. Klient tasub Toote eest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul  “Tagasi kaupmehe juurde”.
      4.5. Pärast Toote eest tasumist saab klient digitaaltoote koheselt alla laadida. Lisaks saadetakse toote allalaadimise link kliendi e-mailile.
      4.6. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
      4.7. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
    5. Makseviisid
      5.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, LHV ja Coop).
      5.2. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskkonnas.
      5.3. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele. 
    6. Kohaletoimetamine
      6.1. Digitaalne toode on koheselt allalaaditav emailile saadetava lingi abil või otse keskkonnast, koheselt pärast makselingiga tasumist.
      6.2. Juhul, kui  mistahes põhjusel ei õnnestu toote allalaadimine on Klient kohustatud sellest E-poodi teavitama,  saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: info@prome.ee või helistades (+372)5477 0566.
    7. Ostust taganemise kord
      7.1. Kliendil puuduvad õigused digitaalset toodet tagastada juhul kui ta on selle alla laadinud ja avanud (VÕS paragrahvi 53 lõige 4, mida täiendatakse punktidega 71
    8. Pretensioonide esitamise kord
      8.1. Müüdud Toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg.
      8.2. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient Müüjat sellest teavitama koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale vea ilmnemist, saates ostja kontaktandmed, probleemi täpse kirjelduse e-posti aadressile info@prome.ee.
      8.3. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
      8.4. Esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile dokumendi parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati müüja (VÕS § 222 lg 4). Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.
    9. Vastutus
      9.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
      9.2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.
      9.3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.
    10. Kasutamistingimused ja nende muutmine
      10.1. E-poes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.
      10.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
      10.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
      10.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud  Toote hind ekslik.
    11. Muud tingimused
      11.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.
      11.2. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile info@prome.ee või helistada telefonil: (+372)5477 0566
      Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. 
    12. Klienditugi
      12.1. Klienditoe e-posti aadress on: info@prome.ee. Riiklikel pühadel ja nädalavahetustel on klienditugi suletud.
    1. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole siin