Üldtingimused
1.1. Prome.ee e-pood (edaspidi “E-pood”) müüb sise- ja välisviimistlusmaterjale (edaspidi “Tooted”), mille õigused kuuluvad ettevõttele OÜ GTM Solutions (edaspidi “Müüja”).
1.2. Käesolevad tingimused (edaspidi “Tingimused”) kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi “Klient”) ja E-poe omaniku Müüja vahel seoses E-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele Tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid, eelkõige võlaõigusseadus (edaspidi “VÕS”).
1.3. Müüja võib muuta Tingimusi ja Toodete hindasid. Teade muudatuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas või e-maili teel. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid Tingimusi ja hindu.
1.4. Müüja andmed:
Hinnad
2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes (€) ja sisaldavad käibemaksu.
2.2. Hinnale lisanduvad kohaletoimetamise kulud, mis kuvatakse ostukorvis enne tellimuse kinnitamist.
Tooted
3.1. E-poes kuvatakse Toodete kirjeldused, mis sisaldavad infot Toodete omaduste, materjalide ja mõõtude kohta.
3.2. E-poes olevad Toodete pildid on illustratiivsed ja võivad erineda tegelikust Toote välimusest. Värvitoonid võivad erineda sõltuvalt kliendi ekraani seadistustest.
3.3. Müüja ei vastuta juhul, kui Toode ei vasta Kliendi ootustele, eeldusel, et Toode vastab E-poes esitatud kirjeldusele.
Tellimuse esitamine ja lepingust taganemine
4.1. Klient valib E-poes välja soovitud Tooted ja lisab need ostukorvi.
4.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda ostukorvi ja sisestada nõutud andmed.
4.3. Enne tellimuse kinnitamist saab Klient tutvuda Tingimustega ja kohaletoimetamise tingimustega.
4.4. Tellimuse kinnitamiseks tuleb Kliendil märkida vastav linnuke, millega kinnitab, et on tutvunud Tingimustega ja nõustub nendega.
4.5. Peale tellimuse kinnitamist saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus.
4.6. Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
4.7. Kliendil on õigus 14 päeva jooksul lepingust taganeda, teatades sellest Müüjale e-posti teel.
4.8. Tagastatav Toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata. Mõõtu lõigatud või segatud toodete (nt tapeedid, värvid) puhul taganemisõigus puudub.
4.9. Tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui Toode on defektne või ei vasta E-poes esitatud kirjeldusele.
Makseviisid
5.1. Tellimuste eest saab tasuda pangalingi või krediitkaardiga.
5.2. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda Montonio Finance OÜ turvalises maksekeskkonnas.
5.3. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.
Kohaletoimetamine
6.1. Tooted tarnitakse Kliendile vastavalt tootele lisatud tarneviisil(kuller, post, pakiautomaadiga).
6.2. Kohaletoimetamise aeg on varieeruv vastavalt tootele. Täpsema tarnekuupäeva saab kliendikonsultandilt. Eritellimusel toodete tarneaeg võib olla pikem.
6.3. Kohaletoimetamise kulud sõltuvad tarneviisist ja -kohast ning kuvatakse ostukorvis peale tellimuse kinnitamist.
6.4. www.prome.ee ei ole füüsiliselt kaupa kohapeal Eestis ning kaup tarnitakse tehaste laost, mis asuvad välismaal.
Garantii ja pretensioonid
7.1. Müüdud Toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg.
7.2. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient Müüjat sellest teavitama e-posti teel 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest.
7.3. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
Vastutus
8.1. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.
8.2. Müüja ei vastuta Kliendi süül tekkinud kahju eest, sh. vale toote valiku või ebaõige paigalduse tagajärjel tekkinud kahjude eest.
8.3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.
Isikuandmete kaitse
9.1. Müüja kogub, töötleb ja kaitseb Kliendi isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega.
9.2. Kliendi isikuandmeid kasutatakse tellimuse täitmiseks ja Kliendiga suhtlemiseks.
9.3. Müüja ei jaga Kliendi isikuandmeid kolmandatele osapooltele ilma Kliendi nõusolekuta, välja arvatud juhul, kui see on seadusega ette nähtud.
Lõppsätted
10.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.
10.2. Kui kokkuleppele ei jõuta, on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või kohtusse.
10.3. Tingimused jõustuvad 01.01.2025.
Klienditugi
11.1. Klienditoe e-posti aadress on info@prome.ee.
11.2. Klienditugi on avatud tööpäeviti kell 9.00-17.00. Riiklikel pühadel ja nädalavahetustel on klienditugi suletud.
Unistused, mis kestavad
Copyright © 2024 Prome